Superjan (@Superjan)
Posted
22 replies · 17 reposts · 46 likes
The day after. Assessment. Vrij definitief van Twitter afgegooid. Site nog niet klaar. Maar we gaan niet uitrusten. De wereld is te gestoord. Het systeem dat ik voor ogen heb is simpel. Ik blijf hier reageren (op bijv twitterwaanzin, MSM crap, op jullie posts op GAB) en ik blijf stukken, gedachten en gedichten schrijven, zoals ik dat op twitter zou doen of op mijn site later ga aanpakken. Een mooi oefenrondje interplatform werken. Jullie kunnen mij daarbij helpen door interplatform mee te pionieren, zoals ook later als mijn site live is. Als jullie iets hier zien, Superjanstukken of -reacties, die jullie de moeite waard vinden om te retweeten of te posten, copy dan de url van de bewuste post en plaats deze OP TWITTER, met commentaar of niet. (of jullie eigen site of platform) Het klinkt ingewikkeld. In werkelijkheid is het 1 extra handeling volgens mij. linken in plaats van retweeten. De voordelen: -Steeds meer mensen maken zo kennis met GAB. (De NL gemeenschap moet groeien hier) -Een lange neus naar Twittercensuur -Ongrijpbaar voor de ratjes van Broodbus en andere massa rapport organisaties. -Langere en VRIJE stukken mogelijk. En ik kan via jullie retweets en comments, pressie blijven uitoefenen. Bijvoorbeeld als het gaat om mijn open brief aan D66, waarvan zij denken dat ze er vanaf zijn. :pirate_flag: Ik zou het om te beginnen heel fijn vinden als jullie de twitterwereld laten weten dat jullie en ik hier zijn, dat het feest hier is en niet tussen de cuckolds van Geenstijl en de rukkers van de Volkskrant. We gaan hier lol trappen. Maar we houden ze in de gaten wat ze op twitter doen, en we blijven ze wijzen op de waanzin en de corruptie. Onaantastbaar vanaf andere vrijere platforms. There is always a way. Let's do it. Ideeen? in de comments. Jan